Äventyr i Hede!

Ja, i morgon bär det av emot Hede där Elles mamma bor. Jag har längtat så sjuuuukt mycket! Det är så fantastiskt vackert och skönt där. Tiden står stilla och man kan göra… absolut ingenting! Nedan följer lite bilder sedan vår förra tripp dit…

sonfjäll

Det vackra Sonfjället bortanför Elles mamma… 1277 m högt.

 spexa

jag

Mysiga kläder och ett ett glatt humör innan ankomst!

mumsaEn del ätande blir det nog också ;PdansaLinux bjuder upp till dans om man är snäll ;P

stirraKänner jag mig och Elle rätt så blir det väl några posebilder också ;P

Denna gång blir det jag, Elle och Peter som åker. Min kavaljer Fredrik blev tyvärr sjuk och blir kvar hemma. (Krya på dig Snoffsi!! Kommer att sakna dig)

Jag önskar er läsare en trevlig helg för nu har jag blogguppehåll fram tills söndag kväll!

3 thoughts on “Äventyr i Hede!

  1. Hahaha.. Snoffsi? Nemen… har lillkarln fått ett nytt smeknamn? Eller vänta nö… jag har ju faktiskt själv tusen smeknamn… jag fattar nu jue! :)

    Ja gumman, vi ska verkligen koppla av nu… vi behöver detta. :)

Kommentera!

