Hede.

Här kommer det bilder från Hede!

moi

Jag vid ankomst!

anna&ullis

Jag & Ullis vid majbrasan.

umme

Elle stod och såg allmänt mystisk ut,

leka

Morgonen därpå busades det med Linux. Kastade pinne tills armen ömmade (haha).

ajje

nönne

letar

Jag letade kottar.

pose

… och stannade upp och pose’ade ibland.

pette

Även Pättä kände lugnet ibland trots sitt hetsiga uttryck i denna bild.

stuga

Ullis & Jannes hem är verkligen supermysigt!

mys

kaffe

Hemma hos Ullis får man SUPERDUPERGOTT kaffe!!! :D

ikahkazi

Biran hade jag i en Ica-kasse. :)

nänne

Linux blev trött efter allt busande…

4 thoughts on “Hede.

  1. Klart vi ska ta en fika nu i veckan! Dra med Elle så får jag spana in lillmagen hennes <3 :) Allvarligt, gillade du Norge!? *Blä!
    I morgon är det uppkörning för heela slanten, och jag är sketa nervis!!!

  2. Army Girl, Skogsmulle. Kär Anna har många namn när hon drar på sig militär grönt, flätar håret och letar kottar! Så jädra söt!

  3. Ni verka ha haft det himla mysigt och roligt.. fina bilder! Ikväll ska jag ut å åka lite båt =) dricka lite öl å driva lite med pj ==)kram

  4. Skön bild på mig och Linux tycker jag :) Han ser så matte-kär ut!

    ”700 limpääääär”….

Kommentera!

