*svettas*

Jaaa nu kommer ju såklart det fina sommarvädret man väntat på hela semestern… Lagom tills man börjar jobba! Livet är bra härligt ibland. :D

Helgen har varit lugn. Umgåts lite, ätit lite, druckit kaffe lite och chillat. I morgon börjar allvaret igen och jag ska åter infinna mig bakom kassan på Café Basilica. Förhoppningsvis så börjar jag plugga om nåt år… Då slipper jag äntligen sketna lilla Sundsvall. ;P Ska bara försöka få med mig Fredrik först. Utan honom blir det inte lika kul!

niiinu

På Södra Berget förra veckan med Linux, Elles hund. Blickar framåt.. ;)

2 thoughts on “*svettas*

  1. Hejsan! Vilken skön bild du har på bloggen, ser jättemysig ut, med dig och hunden. Helt fridfull. Ser ut som om du har haft /har en bra helg :)

    Kram/SCVA

Kommentera!

