Double eyeliner

Idag orkade jag inte med nåt avancerat i sminkväg och efter att ha njutit alldeles för länge av Silvers sällskap i morse fick det gå snabbt. Jag gjorde en dubbel eyeliner! Den ena ljusblå är liquid eyeliner ”pool” från Face Stockholm och den andra är min trofasta precision eyeliner (den är grym!!).

20120819-130834.jpg

20120819-130844.jpg

20120819-130849.jpg

Det kliar i mina fingrar nu. Till veckan vill jag göra nån rolig sminkning på någon!! Vem ställer upp?!

Får i princip bara göra neutrala sminkningar i själva jobbet. Det är också fint men ibland vill jag höja volymen! :)

7 thoughts on “Double eyeliner

  1. Ja och hon är snarare copycatwoman som lever som en lus på er. Hon leker gärna härmapa oxå. Komisk tjej är det. Jag kan inte annat än skratta åt henne och den besatthet hon besitter. Och vad är psycho-grejen att låtsas ha vänner o kommentera på sin egen blogg. Aja, vi skrattar åt det o lever vårt wunderbara liv. :) Puss!!!

  2. Björn: aaw :) älskar dig! :)

    Jaså? Men sällan. Kan det jävla patrasket FATTA att jag aldrig skulle ödsla min tid på att kommentera på hennes jävla trailer trash-blogg?! Nej vänta! Det är fan en komplimang att kalla henne trailer trash. :) skit-blogg! Hon är ju helt besatt av mig och Elle verkar det som med tanke på hur många inlägg hon skrivit om oss nu. Man får väl ta det som en komplimang antar jag? Men vad förväntar man sig av någon som jojo-bantar stup i kvarten… Halva hjärnan lär ju vara borta med tanke på hur hon stavar. ;P Roligt att hon inte inser hur många som faktiskt avskyr henne och bara antar att det är jag som kommenterat. Vi får väl se om jag stöter på kåkfararen på stan så får jag väl tala om för henne personligen hur lite hennes jävla åsikter räknas!

  3. Allo my love! Saknar dig finöga!! Gosagosagosa!! Ps. Pajasen har tillägnat ett inlägg åt dig tror jag. Ds.

Kommentera!

