Alone

I natt sov jag ensam i vårt stora hus eftersom Björn var på en jobb-grej. Det var lite småläskigt men det gick bra ändå! Nu saknar jag min älskling så att det gör ont! :)

Annars då? Jo! Vecka blir lugn och skön. Björn återgår till jobbet efter sin semester så Silver får snart börja vara lite ensam. Jag hoppas att det ska gå bra! Nästa helg blir det fest hos Jonas och jag åker dit med mina gofior Elle och Ida! Det ska bli spännande att prova på utelivet i Härnösand. Speciellt eftersom jag är så förbannat trött på Sundsvalls s.k ‘uteliv’ som är ett skämt! Det ska bli så kul att se hur Jonas bor också och träffa hans arbetskamrater. :D

Nu ska jag jobba vidare!

20120825-104341.jpg

Kommentera!

