Höstvecka

Denna måndag morgon började med ett riktigt höstväder! Höll på att blåsa bort i morse när jag var ut med Silver. :)

Denna vecka jobbar jag bara 3 dagar och till helgen är det ju fest hos Jonas! Det ska bli sååå kul. :)

Förra veckan hann jag träna 3 pass. Ska försöka få ihop 4 denna vecka med lite varierad träning av bl.a. Spinning, body pump och cx. Är ju oftast ute i skogen med Silver varje dag också. Värderar nog den motionen bäst eftersom det känns så härligt att vara ute i friska luften. Hösten är min favoritårstid när det gäller motion! Alla kryp dör, luften blir frisk och det är varken för varm eller kallt. En annan sak som känns otroligt bra just nu är att jag de senare åren släppt all vikthets, all prestigejakt och alla tvångstankar kring träning. Jag har inget konkret mål utan gör det bara för att må bra! Jag har accepterat det faktum att jag är kurvig och trivs otroligt bra med det. Jag känner mig kvinnligare än nånsin och vill bara känna mig stolt och stark. :)

That’s all. Haha :)

20120827-122403.jpg

One thought on “Höstvecka

Kommentera!

