YES!!!

Jag fick jobbet jag hade sökt!! :) Det känns så underbart roligt!! Ska bli spännande och utmanande eftersom ägarinnan berättade att det krävdes en ordentlig stresstålighet, känsla för service och estetiskt sinne. Jag kände redan då att det verkligen var något för mig! :) Och idag kom det magiska samtalet att jag är den nya receptionisten hos JESS i Galleria In i Sundsvall. Jag har gått flera år och klippt mig där eftersom de har de bästa frisörerna! :) Det ska bli en ära att få jobba med dem. :D YAAAYyyyyYYYyyyYY!!!

Nu ska jag iväg på spinning och CX :D

3 thoughts on “YES!!!

Kommentera!

