Jobb + sjuk

Jag har under veckan påbörjat mitt nya jobb lite samtidigt som jag jobbar kvar på mitt gamla. Mitt i alltihop har jag blivit rejält förkyld. Såklart. … Så jag är lite låg just nu men jag kommer tillbaka snart, det vet jag!

Annars så har någon ÅTER IGEN försökt komma åt min blogg genom att försöka ta sig in i själva kontot. Alltså, hur orkar människor? Visst, det finns bottenskrap till ligister här i världen som livnär sig på stulna kontouppgifter och identiteter men det finns ju även helt vanliga människor som sitter och pysslar med detta. Dagligen hackar sig obehöriga människor in i andras liv som små parasiter eftersom det förmodligen är det enda sättet för dem att överleva en dag till genom att försöka suga lite på någon annans liv. Till er besvikelse så är inte min blogg mitt liv och lyckas någon idiot hacka min blogg så varsågod! I couldn’t care less. Mitt liv är underbart IRL och det kan du aldrig ta del av ändå. Så, dröm vidare low-life!

One thought on “Jobb + sjuk

  1. U can do it! Du fixar allt :) Och apropå hackare så kan dom ta sig i tvåan och hoppas på att bättre saker faller ur arslet på dom. Love joo! Längtar till ikväll. Då blir det gosegoo! <3

Kommentera!

