Work work

Åh! I morgon jobbar jag förmiddag på JESS och eftermiddag på Face Stockholm… Sedan är det helg! Jag har inte haft många lediga helger sista tiden och det ska bli underbart. Vi ska greja här hemma och jag ska ta lite bilder och lägga ut. Många vill se hur vi bor :)

…sedan ska vi gå på bio också. Som jag väntat men nu har äntligen Resident Evil: Retribution premiär! Jag är en gammal spelnörd och och är barnsligt förtjust i filmatiseringar av tv-spel. :)

Annars måste jag bara säga att jag trivs jättebra på JESS och alla tjejer där är så goa och snälla. Beundrar verkligen hur frisörerna jobbar och hur duktiga de är! Jag står fast vid vad jag sagt i flera år och det är att de bästa frisörerna finns på JESS. :)

20120913-203046.jpg

One thought on “Work work

Kommentera!

