MAC eyebrows

I förrgår fick jag lite småpanik över att min älskade brynpenna tagit slut. Den jag använder är ifrån MAC och heter ”fling”. Det är den absolut bästa (och det svär jag på) brynpennan i världen. Färgerna i dessa pennor är helt unika och själva stiftet är av väldigt hög kvalitet. Jag avskyr i vanliga fall vanliga brynpennor eftersom de flesta känns för ”vaxiga”. Dessutom är det jättesvårt att hitta en bra färg då man är blondin. De flesta blondiner vill ha en kallare ton som drar åt khaki till sina bryn och inte åt det röd/gula-hållet. Med denna penna får jag bryn som ser naturligt ljusa ut. Ibland fyller jag även i med liiite brynskugga längst ut men då fungerar denna penna som en perfekt bas. Det negativa är väl priset. Den kostar ca 170 kr på kicks.se och den räcker i drygt 2 månader. Men det är den väääärd! :)

20120918-202048.jpg

20120918-202054.jpg

20120918-202103.jpg

3 thoughts on “MAC eyebrows

  1. Pingback: Anna Lohi

  2. Pingback: Makeup! « Anna Lohi

Kommentera!

