Wedding Plans

För ett 1,5 år sedan så friade Björn till mig och jag sade givetvis ja. :) Förra vintern hittade jag min bröllopsklänning i Stockholm och hade lite småpanik över att jag kom på att den var ‘The One’ när jag väl kommit hem. Tack vare mina kära vänner där nere fick jag ju hem den till slut. :) Nu har jag den i säkert förvar och kan knappt titta på den eftersom den är så otroligt vacker. :) är rädd att mitt intensiva stirrande ska bränna hål i den eller nåt :P

I alla fall, nästa vinter gifter vi oss. Kanske i december eller januari eftersom vi vill ha ett vitt vinterbröllop. :) Jag längtar verkligen! Det kommer att bli så vackert! :)

20120922-135617.jpg

5 thoughts on “Wedding Plans

  1. Ååh vad jag längtar! Då kan jag börja kika på bröllopsgrejer igen hihi :-D Du kommer vara så fin!!

  2. Ska bli så underbart att få dela den dagen med er <3 kommer att bli att fantastiskt att få se 2 vackra personer förenas ännu mer i sin genuina kärlek!

Kommentera!

