Superwoman

Hej kära blogg.

Nu har jag haft ett litet uppehåll här igen vilket dels beror på mycket jobb men även för att det verkliga livet känns viktigare. :) Jag använder knappt någon av våra datorer längre. Orka sitta framför en skärm och glo när man kan göra något vettigt lixom?! ;D

Jag är nyss hemkommen efter att ha hämtat min käre fästman från en firmafest. Han somnade verkligen gott eftersom det bjöds på en del förfriskningar. ;)

I morgon jobbar jag på FACE igen. Det blir ofta 6-dagars arbetsveckor nu för mig. Är jag inte en superwoman så säg!!? ;) I morgon ska jag sminka Elle efter inspiration ur Christina Aguileras nya video. Det ska bli så kul!!
Efteråt blir det AW med Nina och ev Elle om hon vill. ;) Då blir det en kall öl för min del! Can’t wait!! :D

20121005-224427.jpg

One thought on “Superwoman

Kommentera!

