Update

Här kommer en liten uppdatering :) duktigt va?

Veckan har gått bra och jag jobba på. Jag & Ida lunchade idag. Vanligtvis då går vi powerwalks på kvällarna men idag tog vi ledigt. Skönt!

Annars då? Jo vi ska ju ut nästa helg och jag tänkte skämma bort mig själv rejält då. Har bokat in tvätt & fön på jobbet för att få håret riktigt stylat och nu letar jag frenetiskt efter en klänning att ha på mig på nätet men ingen duger. Det känns som om man redan sett allt och haft allt. Svart eller färg? Det är frågan. Färger är fint men enligt färglära då framhäver svart bäst osv. Haha. Vilka problem man har?! :) vi får se hur det blir! Det ska bli så sjukt kul i alla fall. Vi lär ju hamna på Oscar i vanlig ordning. ;P

Dagens make i alla fall + dagens lunch:

20121017-222002.jpg

20121017-222008.jpg

20121017-222014.jpg

One thought on “Update

Kommentera!

