Moroccanoil

Idag hade vi besök av en kvinna från Moroccanoil på jobbet och det var jättekul! Hon berättade en massa intressanta saker om innehållet och märket. Älskar verkligen att fördjupa mig i hårprodukterna och jag förstår verkligen varför det är så många som köper fel produkter till sina hår om man inte frågar om hjälp. Det kan verkligen göra stor skillnad att ha de rätta produkterna. Allt handlar om ren kemi egentligen.

Fick reda på att söta Jonas ville hänga på oss nästa helg då vi ska ut och äta och svänga loss lite. Det ska bli superkul att han följer med! Längesen vi sågs nu. :)

Klänningsjakten fotsätter, hur ska det gå!? Spännande va? haha :) När man kollar runt på nätet blir man ju blind tillslut. Det finns verkligen massvis med fula klänningar utan smak överallt! Paljetter, cut-outs och kort-kort är det som erbjuds. Visst, vill man se ut som en transa funkar det ju men jag hade tänkt mig nåt annat. Nu börjar tiden bli knapp. HGGgagaghhhh!! 

 

Idag har jag ingen bild. Ni överlever säkert ändå! ;)

Kommentera!

