HÄJ

Hej :)

Idag har varit en bra dag!! Längtar dock till helgen då det blir middag och utgång med Elle, Jonas & Ida. Då blir det god mat, drinkar och röj på dansgolvet på Oscar förmodligen. ;) Ska bli sååå kul!!

På fredag blir det VIP- shopping på H&M innan jobbet på morgonen. Jag anmälde mig för en gångs skull. Det blir jättekul! Jobbar endast till 2 på fredag dessutom. :)

Nu myser vi bara här i soffan. Jag, Böne, katterna och Silver. Vi har nyss avnjutit en god pastarätt som jag slängde ihop när vi kom hem. Jag älskar verkligen pastarätter gjorda på fräscha och härliga råvaror och en skvätt vin i. ;) Blanda i pastan i såsen precis innan servering för bästa njutning. Det är så gott och enkelt!

20121022-203554.jpg

20121022-203546.jpg

One thought on “HÄJ

  1. Då syns vi på fredag, ska också på VIP, tänk att vi ska behöva springa på varann på stan för att ses, bättre än inget ;-)

Kommentera!

