What a night!

Vilken kväll det blev igår!

Först åt vi på O’learys och skrattade hysteriskt mycket och bara njöt. Efter det bar det av till Invito där vi drack goda drinkar. Ida passade på att äta efterrätt där också. :D Väl runda om fötterna drog vi på Oscar där vi dansade som om världen skulle gå under. Haha :) Så sjukt kul… Ända tills en idiotjävel slog till Jonas och Björn fick skjutsa oss på akuten. Är så trött på alla sjuka idioter i den här stan… Jag önskar att dom kunde brinna upp allihop!

Aja, annars var det en jättehärlig kväll och jag vill göra om det snart igen med Jompä, IiiIIIIdA och Elke. ;))) Hahahahaha! Hade dock roligast då det bara var vi 4… Så fort man går på krogen försvinner halva nöjet då det blir överfullt med folk, jobbiga killar överallt och en massa überfulla människor som prompt måste gå in i allt och alla. Har nog vuxit ifrån det lite. Är varken ute efter bekräftelse eller att bli dyngfull eftersom jag redan blir bekräftad av mig själv och min man tillräckligt! :) Älskar dig Böne. <3

Här är några bilder från igår samt sminkningen jag gjorde på Ida. Älskar min klänning från igår med öppen rygg! Sååå fin. :)

 

One thought on “What a night!

  1. Tack för en riktigt rolig kväll, hemskt att folk inte kan bete sig och att detta hände Jonas. Over all så var det en toppenkväll :) tack för att ni finns mina fina vänner! Love you!

    Sådan härlig vänskap är svår att hitta… <3

Kommentera!

