Nioxin

För någon månad sedan började vi sälja ett märke som heter Nioxin på salongen. Vi fick även möjlighet att testa det själva och nu är jag snart inne på min 4e vecka. Nioxin är framtaget för människor som önskar friskare, glansigare, tätare och hälsosam hårbotten. Det är även lämpat för dem som lider av håravfall eller har dålig hårkvalite. Man börjar med att köpa ett kit som räcker en månad. I kitet finns schampo, balsam och efterbehandling för hårbotten. Varje kit är skräddarsytt för hårbotten och hårtyp. Jag har använt nr 1 som är ämnat för normalt -fint hår som har obehandlad hårbotten. Jag kan verkligen se skillnad nu efter 3,5 vecka! Håret är friskare, starkare, och tätare. Jag rekommenderar alla att testa detta. Enligt studier ser 70% skillnad redan efter 4 veckor. Nioxin erbjuder till och med pengarna tillbaka om man inte är nöjd! Kitet kostar inte mer än 270 kr och säljs på utvalda salonger. Prova! Du ångrar dig inte. Hos oss på JESS kan du även kickstarta med en speciell salongskur med cirkulationsfrämjande AHA-syror för hårbotten och sedan fortsätta hemma med ditt skräddarsydda kit. :) lycka till!

20121031-202223.jpg

20121031-202230.jpg

One thought on “Nioxin

  1. Jag har använt nioxin nr4 helt enligt föreskrifterna och tappar lika mycket hår efter 2 månaders användning. På mig fungerar det inte iallafall.

Kommentera!

