H&M

Vanligtvis blir jag sällan imponerad då h&m’s tidningar/nyhetsmejl men denna gång blev jag överraskad! :) det fanns en hel del snyggt och fina färger.

Tex denna peplumklänning som är otroligt smickrande och söt!! :)

20121109-202451.jpg

20121109-202501.jpg

20121109-202507.jpg

Var förresten in på Butik Annelie här i stan förut (älskar den affären!!) och hittade en stor lykta vi bara måste ha. Lite saftigt pris men jag ska ha den!! :)

20121109-202654.jpg

Hittade även en Maria Montazami- väska jag ska önska mig i julklapp! ;P hihi.

One thought on “H&M

  1. Sedan blev jag glad när jag kom hem o läste vad du tänkt ihop. Det är svårt att få till det med klickerträningen och hästarna f… Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***”

Kommentera!

