Monday

Måndag igen! :)

Denna vecka blir en 6 dagars arbetsvecka och det känns rätt ok. Det blir en del spring i skogen också har jag bestämt. Minst 4 rundor i elljusspåret! Det är så sjukt härligt att vara ute i naturen nu och bara andas frisk luft.

Vi har även beställt en ny dator, äntligen! Nu ska vi sälja våra 2 gamla… Det ska bli så skönt! Björn har valt den nya och han kan ju betydligt mer än mig om datorer trots att jag nördat mycket i mina yngre dagar. :D

Annars längtar jag till jul just nu! Bjuder på en bild från förra året då jag var på framsidan av ST’s julbilaga :D Dom tyckte jag hade så fin sminkning den dagen och ville ha med mig, det var sååå roligt!

 

Kommentera!

