Redken

Nu är jag hemma efter ännu en dag på jobbet. Idag hade vi besök från Redken. Det är så otroligt intressant att lyssna på experter som vet massor om hår och produkter. Hon pratade bland annat om en ny serie ‘curvaceous’ som är för lockigt hår som verkar superhärlig och vikten av att tvätta håret riktigt rent. Vi fick även lunch :)

Idag kom det även in en kvinna som jag sålt Nioxin till för en månad sedan. Hon var extremt skeptisk och trodde inte alls på kuren jag rekommenderade då. Idag köpte hon en till och var så otroligt nöjd med resultatet och jag blev alldeles varm i hjärtat då hon tappat en del hår efter ett trauma. Det bevisar verkligen effekten av Nioxinet. Till och med de största skeptikerna blir som ombytta efter att ha provat. :)

Nu ska jag ut i spåret med Ida! :)

20121113-201248.jpg

One thought on “Redken

Kommentera!

