Intervaller

Söndag!
Idag har jag & Silver kört tabata-intervaller i elljusspåret med Elle. :) Det är superbra konditionsträning med enorm pulshöjning. Höll på att dö lite. :) Elle låg dom vanligt före eftersom att hon är sjukt vältränad jämfört med mig. Haha :) men det gör inget! Jag njuter bara av att vara utomhus i friska luften!

Nu har jag nyss tagit en långdusch och unnar jag mig ett glas rött eftersom jag varit då duktig i veckan! :) Rött vin innehåller ju massvis med antioxidater och är nyttigt i måttliga mängder. ;P

20121118-174556.jpg

One thought on “Intervaller

Kommentera!

