Aldrig mer!!

I morse när jag skulle ut med Silver så upptäckte jag att det kommit en halvmeter snö över natten. :) då var det bara att sätta igång och skotta och få fram bilen… Fy fan vad underbart det kändes. Att få skotta på min gård.

Aldrig mer en sketen lägenhet säger jag bara!! Haha :) Visst är det mer jobb med ett hus men det är ju för sin egen skull man gör det och ingen annans och det känns så skönt! Och sen, varför ska allt vara så bekvämt jämt? man är ju sällan lat i hus! :P Köp hus hörrni!! Fatta känslan att komma hem till detta:

20121201-175118.jpg

20121201-175131.jpg

Sedan hade min älskling köpt en fin blomma till mig. <;;3

20121201-175221.jpg

Nu blir det mys efter en hård arbetsdag. Vi rear ju ut butiken nu och Sundsvall är ju en snål-stad så nu måste alla verkligen skynda och fynda. Jag jobbar även i morgon så det blir en lugn kväll!

Kommentera!

