Nytt!

Goddag! :)

Som ni ser har jag grejat med bloggen lite. Loggan längst upp kommer troligtvis att förändras också då jag skaffat bättre program till datorn. Vi har nyss köpt en ny och jag har inte hunnit installera photoshop på denna ännu. Sååå, stay tuned!

Nu har jag jobbat min 7e dag för denna vecka! :) Det var verkligen full rulle idag i butiken igen och det var jättekul! Till veckan jobbar jag dock ”bara” 5 dagar, haha . :) Jag älskar ju att jobba och just nu har vi vårt bröllop och smekmånad i sikte. :D Yaaayyy! Can’t wait. :) Aja, nu ska jag bara chilla och mysa med Björn.

 

3 thoughts on “Nytt!

  1. Yeeeey! Längtar tills vi gifter oss o till resan!! Mo money mo honey! :D Tänk de som måste be en vän eller familjemedlem om hjälp för lån eller avbetalning på saker. Crazy! Eller sitta i Herr kronofogdens knä o beta av skulder o inte få möjligheten att köpa ett hus. Älskar vårt hus. Vi har jobbat hårt för det och ärligt. Love you Anna! Du är det finaste som finns. :)

Kommentera!

