Fredag!

Äntligen fredag! :)

Idag slutade jag tidigt och det kändes välbehövligt. Har jobbat 12 dagar i rad och nu ska jag vara ledig i helgen. Så skönt! Björn är på julfest med jobbet så jag har lite egentid. :)

Började dock min egentid med att bära 10 säckar pellets och skotta. Haha! :) men jag ser det bara som gratis motion.

Var in en sväng på mitt andra jobb idag och såg nya vinterlooken. Den var fin i sin enkelhet. Skulle vilja testa den på någon….? *blink* någon som ställer upp? :)

20121207-182020.jpg

Kommentera!

