Tack!

Trevlig fredag alla läsare! :) Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fått på de senaste inläggen. Det är så otroligt kul med feedback och att fler har hittat hit. :) Love U guys! <3

Här är dagens ego-bilder. :P En ganska simpel men fin sminkning idag… Lite diskret sparkle (Face Stockholm eyedust ”reality”) på ögonlocket tillsammans med lite lila-brun skugga i globlinjen. Nu ska jag ta mig ett glas rött! :) I morgon jobbar jag på Face… Trevlig kväll!

DSC_0604

DSC_0606

One thought on “Tack!

Kommentera!

