Lugg eller inte?

Jag ska klippa mig. Först tänkte jag bara toppa mig men efter att ha suttit och kollat frisyrer på nätet så har lugg-suget vuxit fram… igen.

Alla som känner mig vet att jag har en hat-kärlek till lugg. Jag klipper lugg en gång varje år och förbannar den efter någon månad då den vuxit ut en bit.

Jag råkar tycka att jag passar ganska bra i lugg. Det enda som kan kännas lite jobbigt är att den är lite svår att få till precis sådär man vill ha den. Den ska ju vara fin och prydlig fast ändå ligga lite nonchalant och avslappnat där på pannan. Fattar ni? :)

Vad ska jag göra? Nu har jag ju sparat ut luggen så gott som helt och hållet. Min plan är ju att spara långt hår men det känns ganska trist att inte ha någon direkt ”frisyr” under tiden.

Ska jag klippa lugg eller inte? 

Det är lite såhär jag har tänkt mig (fast lite mer realistisk):

2dljb13 aggy-lotus katemain_1283554a katemoss-longhairstyle-with-fringe

2 thoughts on “Lugg eller inte?

  1. Du är vacker hur du än har. Samtidigt som jag vet att du sagt ”aldrig igen” de ”blubbar” vi på Ömmi…
    Så tycker jag att du VERKLIGEN passar i lugg ;) svårt…

    Lugg! Dessutom blir jag också sugen! Kan jag stå emot ”grupptrycket”? ;)

Kommentera!

