Personlig image…

Kom och tänka på en sak. Det här med personlig image…

Att ta hand om sitt yttre, vårda sig och se bra ut reflekterar oftast att ens
hem ser fräscht ut också. Tänk er hur konstigt det skulle se ut om exempelvis
Paris Hilton eller Lady Gaga, som egentligen är väldigt strikta med sitt
utseende skulle bo i en ofräsch miljö? Det skulle ju reflektera i deras look! Jag har tänkt på det här med image och personlig image. Om mina vänner
uppfattar mig genom min personlighet så måste också min inredning matcha
med mitt inre och yttre. Även om inredningen i mitt hus skulle
vara schysst så måste utsidan också se bra ut.

majestic lady gagas house 1

Bilden är Lady Gaga’s hus.

Som ni ser så är det väldigt mycket glas, lyxiga fönster och en grym trädgård. Även om jag redan har mitt drömhus så saknas kanske några saker? Jag skulle definitivt vilja ha en grym pool, kliniskt rena väggar, höga och stilrena glasfönster från Kronfönster men också en riktigt stor stor bakgård där man kan fota, chilla eller anordna fester.

Hihi, lite vardagsdrömmar & funderingar sådär på kvällskvisten! ;)

bild

5 thoughts on “Personlig image…

  1. Du har helt rätt i det du skriver, har aldrig tänkt på det förrut. Jag är inte helt nöjd med mitt hem, men å andra sidan så är det en hyresrätt, och vill inte lägga så mkt på den heller, blir skillnad då jag hittar en karl :D

  2. Men Gud, mina drömmar började genast segla iväg! :) vill slå ut väggar och ha in ljuset i rummen! Älskar stora fina fönster som ger en energi! Fantastiskt inspirerande… Ska nog tjata på Peter om att bli miljonär ;)
    Så jag kan få så fina fönster hemma :)

Kommentera!

