Julstök

I skrivande stund har jag precis gjort en paj till i morgon och kokar just nu ägg till mina ägghalvor. :) I år är det vi som står för julen men det är bara mamma och bror som kommer hit och firar! Så skönt. Förra året lagade jag 500 kg mat och vi fick äta den jäkla julmaten i typ 2 veckor efteråt. På juldagen får vi massor av besök och dessutom ska vi hinna med att hälsa på svärföräldrarna…

Jag & Björn köpte en crosstrainer till oss själva idag. :) Björn är grymt vältränad och kör gym flera gånger i veckan. Jag har dock tappat en del sedan jag slutade på Sensia eftersom jag inte hinner träna med mina 2 jobb och tider. Nu blir det dock enkelt att träna, när jag vill! Push-ups försöker jag minnas att göra varannan dag och detta blir ju en jättekul komplement eftersom jag mår som bäst då jag tränar kondition (utöver prommisar med Silver, såklart!). Tänker dock inte hetsa över det utan kör det som känns lagom. :)

Förra året detta datum var jag ju ”tomtemor” på ST’s julbilagas framsida. :) Det var så kul! Bjuder på den bilden igen! ;P

20111223-141956

Kommentera!

