Ledig

God morgon! :)

Idag är jag ledig! Jag ska ha en dag där jag bara gör saker jag vill…
Nu dricker jag morgonkaffet… Släppte nyss ut katterna som gärna går ut och leker av sig någon timme och sedan går in och sover resten av dagen. Våra katter trivs verkligen med sina liv. De har aldrig sprungit bort och inte kommit tillbaka utan sitter snällt på bron när de vill in. :) … Och vid dörren när de vill ut.

Miso är den stora, klumpiga & busiga medan Sushi liten och nätt som hela tiden pratar. :) Så sjukt olika…

20130102-103735.jpg

20130102-103741.jpg

20130102-103747.jpg

Vi hade planer på en till katt då vi egentligen skulle kika på en kattunge idag… Efter noggrann eftertanke så väntar vi dock lite eftersom Silver fortfarande är väldigt ung. Hon fyller snart 8 mån! När hon blir äldre så kanske… Dessutom finns det så otroligt mycket katter i grannskapet och man måste ju tänka lite på sina medmänniskor också. Det blir mycket skit på andras gårdar förutom sin egna.

20130102-104334.jpg

Nu ska jag njuta vidare av dagen! :)

One thought on “Ledig

Kommentera!

