Parkera i hamnen

Vi parkerar i hamnen här i Sundsvall. Mest för att det är billigare och dessutom har de infört max 2 timmars-parkering i stan förra året. Smart va? Dom kan ju lika gärna sätta upp skyltar som hänvisar till Birsta City direkt.

Jag kom på en grej. Jag har inte varit sjuk alls 2012. Undrar vad det beror på? Jag har motionerat regelbundet, ätit mycket mer frukt och varit allmänt glad oftast. Men allt det gjorde jag ju 2011 också… Bara för det blir jag väl dödssjuk nu. ;) haha.

Nej men det känns bra ändå! Med tanke på att jag har ett helvete på våren med min kraftiga pollenallergi så fick jag väl ett break det här här året. :)

20130103-142608.jpg

20130103-142629.jpg

One thought on “Parkera i hamnen

Kommentera!

