5 timmar sammanlagt

Jag har varit långledig nu i helgen dvs fre, lör och sön. Det har varit otroligt skönt och rogivande. När jag är ledig vill jag alltid passa på att vara utomhus och denna helg har jag power walkat 5 timmar sammanlagt! :) Jag har även kört en del crosstrainer men det är verkligen helt annat att kuta runt utomhus.

Vad vore livet utan motion? Inget! Motion är den bästa naturliga medicinen mot det mesta tillsammans med positivt tänk! :) Håller ni inte med?

20130106-142255.jpg

4 thoughts on “5 timmar sammanlagt

  1. Its like you learn my thoughts! You seem to understand
    so much approximately this, such as you wrote the ebook
    in it or something. I feel that you could do with a few p.
    c. to force the message house a little bit, however instead of that, that
    is wonderful blog. A great read. I will certainly be back.

  2. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post.
    Also, I’ve shared your site in my social networks!

Kommentera!

