Thank god….

…. It’s friday! :D

Äntligen är helgen här! Här hemma står rotsakerna i ugnen, köttet ska strax tillagas och vinet luftas. :)

Har haft en jättebra dag på jobbet idag! Mina arbetskamrater är så roliga och lättsamma… :P

Tänkte visa hur jag såg ut idag. Inget märkvärdigt egentligen… Neutrala färger men jag trivs bäst i det till vardags. Detta är verkligen min go-to-sminkning och jag känner mig alltid fin i den! Sedan mycket lyster i hyn, det gillar jag. Det ser så fräscht ut när man är lite vinterglåmig. Ska visa hur man lägger den vid ett senare tillfälle. ;)

Trevlig kväll kära vänner!

20130111-174225.jpg

20130111-174232.jpg

20130111-174238.jpg

20130111-174244.jpg

Kommentera!

