Kerastase – Initialiste

Kolla, kolla! :) Vi fick ju in nya Initialiste från Kerastase här om dagen till salongen. Det är ett hårbottenserum baserat på 24-års forskning kring stamceller. Hela 93% färre hårstrån går av och håret växer ut friskare och starkare ön någonsin.

Eftersom jag är lite lätt manisk när det gäller mitt hår och vårdar det som mitt barn så är jag såklart tvungen att testa! :)

Ska som sagt testa detta mirakelmedel och sedan skriva en recension. Stay tuned!

20130116-135125.jpg

20130116-135136.jpg

2 thoughts on “Kerastase – Initialiste

  1. Hej Dessi! :) tack så mycket! Ja, planen var att recensera den när den är slut… Men den räcker ju hur länge som helst! :) Jag kan dock berätta att jag tappar mycket mindre hår av den… I princip inget i duschen och kanske ett hårstrå vid borstning så den fungerar verkligen. :) hoppas det hjälper! /Anna

  2. Hej! Jag vill först tacka för en bra blogg speciellt när det kommer till hårvård =) Nu undrar jag lite om hur det gick med Kerastase Initialiste? har du märkt någon skillnad? funderar nämligen på att köpa själv.

Kommentera!

