Helgen är här!

Äntligen helg! :) som jag längtat!! Vi började med att åka till Ica Maxi och köpte massor av härlig frukt till våra kvällsjuicer. Ja! Jag är juice-besatt. Det är så underbart gott och man mår så bra av det. :)

Nu blir det mys på hög nivå här hemma. Fick hem ett paket från kicks också idag med en concealer och en brynpenna från Mac! Igår lade jag en beställning på en massa hudvård. Självklart från 100 % pure! Älskar verkligen de produkterna! :) Helt naturligt och rent. Inga syntetämnen eller snusk! :D

Nu ska jag njuta men här kommer bilder på min sminkning från idag! :) trevlig kväll mina vänner!

20130201-193450.jpg

20130201-193458.jpg

Kommentera!

