Dag 2

Då börjar jag på dag två.

Gårdagen tänker jag inte dra någon sugarcoat över. Den var hemsk. Ofta om jag slutar med något så börjar alltid mina abstintensbesvär snabbt och gårdagen var inget undantag. När man ersätter allt födointag med näringsrik frukt/grönsaksjuice så börjar kroppen detox’a direkt. Dvs den börjar göra sig av med gifter och jag blev jättedålig igår. Alla reagerar inte likadant men jag var tvungen att sova mitt på dagen vilket jag aldrig annars gör. Jag ville ge upp igår flera gånger eftersom huvudvärken var otrolig. Det beror på avsaknaden av koffein skulle jag tro.

Nu på morgonen känns det bättre men nu ska jag till jobbet också. :) jag ska klara det! Det går nog bra…

Ni som är mer nyfiken på vad jag håller på med måste se filmerna ‘Fat, sick and nearly dead‘ och ‘Forks over knives’. Dessa filmer har verkligen ändrat på min inställning till mat och näring föralltid! :)

20130204-073332.jpg

20130204-073339.jpg

2 thoughts on “Dag 2

Kommentera!

