Dag 4

Dag 4.

Idag mår jag mycket bättre! Igår kväll hade jag dock sprängande huvudvärk och somnade tidigt. :) nu börjar allt kännas värt nåt och jag ser ljuset i slutet av tunneln. Sitter här och myser nu. Jag är en sån människa som kliver upp onödigt tidigt för att få lite lugn och ro innan dagen börjar… Tänder ofta ljus och tittar lite på tv. :)

Morgonens juice består av äpple, ingefära, broccoli, pak choi och mandarin. Den största energin får man ur frukt och jag försöker ha max 5 kombinationer i en juice eftersom det smakar bäst. :)

20130206-073206.jpg

One thought on “Dag 4

  1. Livskvalitet är morgonen… Då vaknar varje fiber i ett lugn på sitt egna sätt. Sitter varje morgon och bara är… Innan dagens äventyr tar vid. Älskar den stunden…

Kommentera!

