Dag 6

Dag 6!

Idag mår jag betydligt bättre. Kvällen igår blev en mardröm med huvudvärken och jag tog en Panodil. Klarade inte av att ha ont längre. Under alla dessa dagar har jag sovit som en stock och det har varit underbart. Som ett litet plus i kanten visade vågen -2 kg i morse. Blev ändå lättad att det inte var mer eftersom snabb viktnedgång = snabb viktuppgång. Vill bibehålla min sunda livsstil sedan utan att gå upp i vikt. Denna detox får vara i 7 dagar för mig tror jag… Jag får se hur jag känner på söndag morgon. :) man behöver ju inte slå allt i sten utan ta det lite som det kommer. :)

20130208-084545.jpg

20130208-084558.jpg

5 thoughts on “Dag 6

  1. Mycket bra!! Är jätte sugen själv och skulle vilja köra en 30 dagars. Ca vad kostar det per dag? :o)

Kommentera!

