Saturday Night

God kväll.

Är hemkommen från jobbet för ett tag sedan och har precis avnjutit en middag bestående av dinkelvåfflor med vaniljsås gjord på soja och bär till. Mycket gott! :)

20130209-180332.jpg

Laddar inför melodifestivalen nu. :) Jag ääääälskar mello! Det är nog ända gången på året jag blir patriotisk och supersvensk av någon anledning. Jag förstår äntligen hur fotbollshuliganerna och hockeyfanatikerna känner sig! Ungefär så här:

20130209-180655.jpg

För mig är det alltså på dödligt allvar och kommer inte rätt bidrag med till final och sedan Eurovision så surar jag över det hela året. :) That’s me! Haha.

Nääärå…. Men det är kul med melodifestivalen! Är så trött på alla som tycker att det ‘alltid’ är dåliga bidrag men ändå sitter bänkade??? Newsflash!! Ni kan ju byta kanal! :)

Trevlig kvääääääll!!

One thought on “Saturday Night

Kommentera!

