Alla <3'ans dag

Den här dagen känns bra i hjärtat. Inte bara för att jag har världens finaste fästman som skickade blombud till jobbet idag men även för alla fina sms och hälsningar jag fått! Är så tacksam att ha så fina människor runt omkring mig som faktiskt bor i mitt lilla hjärta. :) Ni gör mig så glada allihop! <3

Fick även fint kaffe av Björn från Ido kaffehandel här i stan. Av mig fick Björn….. en sölig bänk från i morse då jag stress-juice'ade som vanligt. ;P äsch vi ska åka på en resa framöver. :)

20130214-193239.jpg

Jag lagade även middag till oss. Hemgjord tomatsås och till det serverade jag skivad zucchini istället för pasta. Supergott och nyttigt! :) toppade med liiite parmesan.

20130214-193440.jpg

Nu ska vi testa kläder eftersom vi fick hem en leverans från h&m idag. Älskar att ha en man som är lika (om inte mer) klädintresserad än jag! :) shoppa tillsammans är mycket roligare!!

3 thoughts on “Alla <3'ans dag

Kommentera!

