Då var det söndag igen…

Igår var jag, Björn och Silver hemma hos Elle & Peter tillsammans med Tony och Ida. Först åt vi tacos (jag åt veganversionen) och sedan var det melodifestivalen för hela slanten. :) Jag blev så otroligt besviken när Robin Stjernberg inte gick till final!! Han hade ju en underbar låt!! :) Jag gillade även Army of lovers…. Även om de hade löjliga outfits så har jag alltid gillat dem och det är kul med lite spex emellanåt när alla andra ska vara så döseriösa. :)

Här nedan följer mina favorit-bidrag genom alla deltävlingar:

Ser fram emot finalen nu!! :D

Kommentera!

