Nonique?

Efter att ha släppt av Björn på jobbet i morse så åkte jag till Ica Maxi för att storhandla. Väl där kikade jag runt bland hudvårdsutbudet… Blev glatt överraskad då jag såg att Ica utökat sitt naturliga sortiment. Hittade ett märke som jag inte tidigare sett; Nonique. Jag köpte en ansiktskräm (99kr), en ögonkräm (79kr) och en tvål (29kr). Som ska gå bra att använda i både ansikte och på kropp. Ingredienserna ser fräscha ut och Nonique’s produkter skall inte innehålla konserveringsmedel, konstgjorda färgämnen/doftämnen, PEG-ämnen, parabener, silikoner och palmolja. Dessutom veganvänlig och inte testad på djur! Dessa ska nu testas grundligt! Hoppas att de är grymt bra nu bara…. Skulle vara så underbart då det både är naturligt och billigt!

20130227-103006.jpg

Kommentera!

