Me.. Me… Me!

Idag var jag hos tandläkaren. Jag går hos Smile här i Sundsvall sedan några år tillbaka. Allt såg fint ut och inga hål! :) blev så glad! Dessutom är dom så trevliga där så man känner sig alltid så bra omhändertagen där!

I morgon är jag ledig och då blir det en ‘me’- dag. :) ska bli så mysigt! Att få rå om sig själv är så otroligt viktigt för mig! Jag mår som bäst när jag få en ute i skogen eller hemma. :) är otroligt hemma-kär som ni kanske märkt! :D kommer nog laga en god middag lagom till Björn kommer hem – som en riktig husfru. ;)

Nu blir det kvällsfika i form av en halv ananas… Min favoritfrukt för tillfället! Sov gott!!

20130312-202011.jpg

Kommentera!

