Sundsvalls Modevecka

Denna vecka är det Sundsvalls Modevecka här i stan. Vi på Jess är med i en modevisning nu på kvällen och jag har sminkat ett par modeller. Twiggys frisyr är het nu i vår så jag gjorde en Twiggy- makeup på denna fina modellen som även fick en Twiggyklippning med kopprig färg. :) håret stod Cecilia för. Hon är så duktig både på färg, frisyrer och styling! Älskar att göra ikonsminkningar… Eller iaf min tolkning av dem. Mycket roligare än ‘vanliga’ sminkningar.

20130320-194645.jpg

20130320-194720.jpg

Nu ikväll drog alla på modeveckan för show, mingel och massa skoj… Men inte jag! Jag ville bara hem. :) <3 Nu äter vi dinkelvåfflor med havreglass och jordgubbasylt! Mmmmmmm… :)

One thought on “Sundsvalls Modevecka

Kommentera!

