Slutade tidigt…

Idag fick jag sluta lite tidigare. :) Så sjukt skönt! Björn kom och hämtade mig utanför jobbet tillsammans med Silver. Hon går på hunddagis nu och det går jättebra! :) hon har redan fått ett par kompisar och är helt slut på kvällarna. Gott tecken med andra ord!

I morgon jobbar jag och sen är det helg! Då blir det hemmamys och eventuellt lite firande av Ida som fyller 25 år. Vi ska dock fira henne riktigt nästa helg på södra berget och det ska bli så kul!! :) tänk att min lilla gogumma börjar bli gammal som mig… ;) Hon ska få låna min rullator om hon är snäll!

Just ja! I morgon åker Elle till Stockholm på cykelinstruktörsutbildning! Jag är så otroligt stolt över henne. Blir så glad när folk jagar sina drömmar! Oavsett om man lyckas eller misslyckas så är det viktigt att drömma. Utan drömmar finns ju ingen anledning att leva lixom? :) och att nå sina drömmars mål är fantastiskt. Jag har gjort det några ggr i mitt liv och det föder verkligen nya och bättre drömmar! :) En av mina största drömmar är faktiskt på G nu! :D berättar mer senare…

<3

20130321-210612.jpg

20130321-210619.jpg

Kommentera!

