Off to bed

Även om jag varit ledig idag så har dagen inte varit lugn. :) Gick en promenad på förmiddagen med Silver och sedan var det bara till att börja fixa inför kalas nr 2! Björns familj kom förbi för fika och det var jättemysigt! :) efter det var kvällen här och Ida kom förbi en sväng. :) Ikväll var det även final i Sveriges Mästerkock! Jenny vann som jag förutspått och det var verkligen rättvist! :)

Nu har jag målat om naglarna och ska precis hoppa i säng! Jobbar 1,5 dag och sen har jag helg. :)

Mitt favvo-dependlack nr 190. Neutral med lite rosa glitter. ;) måste alltid få en daglig dos av något som glittrar. (Fast i smakfull anda såklart!)

20130410-212705.jpg

20130410-212712.jpg

Kommentera!

