Helgen kan börja! :)

Jobbade till 4 idag, sedan styrde vi hemåt för att påbörja firandet av vår helg. Vi firar ju 3 år denna helg men det känns som längre. :) Önskar jag träffat Björn tidigare eftersom han är min själsfrände. <3

Jag började med att bada Silver för att slippa ha smuts överallt eftersom snön smälter fort nu… Vilket är underbart! :) Katterna springer in och ut hela tiden och är då glada för det milda vädret. I morgon hämtar vi vår 3:e katt (!) och det ska bli då kul! :) jag älskar verkligen djur och ser inte jobbet som ansträngande, snarare givande!

Hade egentligen kunnat gå på möhippa ikväll men eftersom vi planerat lite kring denna helg ett tag så ville jag bara mysa hemma ikväll och vara utvilad i morgon då det blir skogsvandring! :) det är så vi vill fira vår dag. <3

Snart är snön borta helt hörrni! :)

20130419-175905.jpg

20130419-175911.jpg

20130419-175918.jpg

20130419-175927.jpg

Kommentera!

