C’est la vie

Dagen började tidigt. Vid 7… Som den oftast gör eftersom jag måste kasta mig upp för att inte kissa på mig! :) det trycker på! :P haha.

Efter en lång frukost så åkte vi in till stan (även fast jag helst undviker att åka in då jag är ledig) för att fika med Ida. Vi gick på underbara Stenstans Bageri och unnade oss en massa gott! Kliver man in där finns inga restriktioner. ;)

20130504-185201.jpg

20130504-185148.jpg

20130504-185237.jpg

Efter det gick vi en sväng på stan, kikade på modevisning och käkade mjukglass. Var bara tvungen trots allt fika! ;)

20130504-185407.jpg

20130504-185414.jpg

Vi tänkte stanna kvar för att se Anton Ewald uppträda men tröttnade efter en stund. Det var ju ingen sommarvärme direkt!

Efter det drog vi till Birsta och mötte upp Elle & Jonas! Efter en massa garv åt skämt, tragiska bloggar och diverse scenarion så skiljdes vi åt eftersom de skulle hem till Jonas i Härnösand. Blir alltid så glad av att umgås med mina bästa vänner! Får sån energi. :)

Efter det var vi och köpte en ny klösbräda till våra katter eftersom vårat nytillskott Siri gärna vässar klorna på vår nya soffa. Vi hittade en jättefin liten möbel. Så svårt med kattgrejer eftersom de ofta är i så fula färger som svart, brunt eller vinrött. *spyr* Denna var ju lite söt iaf!

20130504-190245.jpg

Nu ska vi gå en skogspromenad. Ha en trevlig kväll alla läsare! :)

2 thoughts on “C’est la vie

  1. Hej! Ja, dessvärre var jag tvungen att göra det då illamåendet gjort kosten rätt så begränsad! Jag vill självklart gå tillbaka till veganism fullt ut men just nu funkar det inte. Försöker i den mån jag kan, göra bra val! :)

    Tack så mycket! :))

  2. Hej! En fundering bara: har du/ni övergett veganismen, eftersom det äts ost och ägg?

    Grattis till graviditeten!

Kommentera!

