Tack!!

De senaste dagarna har varit underbara! Sedan vi ‘kom ut’ och berättade så har stödet varit otroligt! Först trodde jag att jag skulle känna mig obekväm att många visste min lilla hemlighet som jag burit på så länge men efter att ha fått höra att många misstänkt det så känns det skönt. :) Alla på jobbet har varit så otroligt stöttande och snälla. Flera vänner har sagt att jag ‘lyser’ och är vacker. :) Jag antar att det blir så när lyckan är total och så otroligt fundamental att den praktiskt taget sipprar ut överallt. :) Idag mår jag även bättre än jag gjort på länge och kan äntligen njuta lite av graviditeten.

Jag har gått upp några kilon… Men det känns ganska naturligt. Vi fick även tid för ultraljud i juni. Så nu längtar vi så otroligt tills dess! :)

Vad jag ville ha sagt är tusen tack till alla människor som grattat oss!! Känns kul att äntligen kunna dela denna resa med andra. :)

20130504-093256.jpg

Kommentera!

