Härlig dag! :)

Idag har jag jobbat.. (ovanligt, va?). På lunchen kilade jag ut på stan en sväng och mötte upp min gamla kollega Linda B. :) Hon skiner alltid som en sol och vi tog en snabbfika på Coffee House där vi hann prata i några minuter… Det var sååå mysigt! :) Har verkligen saknat henne, vi jobbade så nära varandra på FACE och nu ses vi väldigt sällan.. Men det ska bli mer! :) Vi sprang även på goa Kicki som är tillsammans med Lindas kusin. De fick barn förra året och hon såg så otroligt fräsch och fit ut! Längtar redan tills jag får sätta igång på riktigt igen när barnet kommit. Jag vill ha en jogg-vänlig vagn så att jag kan riva i direkt. ;) Kan bara jogga intervaller nu av någon anledning, blir sjukt andfådd fort! Tur att 2 av mina bästa vänner är spinning/aerobics-instruktörer vid det laget så jag borde ju få en del hjälp där! ;)

Idag fick jag agera lite hårmodell på jobbet för en uppsättning också, så lyxigt! :) (I brist på andra bilder att lägga upp ;))

919500_572243069475228_1942007291_o

Besök gärna Björns nya blogg!! Den handlar mest om tankar & funderingar kring att få bli pappa för första gången. :) Så gullig! 

Kommentera!

