A simple dinner

Idag var det konfirmationsdag nr 2 för Elias och vi var i kyrkan på högmässa. Rätt så mysigt faktiskt! :) Efter det blev det fika hos mamma.

På eftermiddagen har jag vilat och Björn har städat huset, snacka om att man har en snäll karl! :) Han är så otroligt stöttande och snäll nu när jag ofta är gravid-trött… Faktum är att jag inte ville ha barn innan jag träffade Björn. Men när man hittar rätt människa att leva med och alla bitarna faller på plats så öppnades dörren för barn hos mig. Kände tidigt att han skulle bli en underbar pappa eftersom han är fantastiskt godhjärtad och ödmjuk. Snällare och lugnare person får man leta efter… <3

Nu har vi precis grillat lite grönsaker och ätit det tillsammans med ugnsrostad potatis och morötter. Till det gjorde jag en jättegod äppel-tzatsiki! :)

DSC_0703

Kommentera!

